info@inmbeauty.ir
09125666889

بهترین قلم کاشت ناخن

قلم کاشت ناخن

با بهترین قلم کاشت ناخن بهترین و سریع‌ترین نتیجه را به دست می‌آورید. در طراحی و کاشت ناخن استفاده از قلم مناسب اهمیت زیادی دارد و باید دقت داشته باشید که چه نوع قلمی برای چه کاشتی مناسب است و برای استفاده طولانی مدت از آن‌ها باید از چه راهکاری استفاده کرد.

قلم‌های کاشت ناخن از نظر جنس، اندازه و شکل تفاوت‌هایی با هم دارند و یک ناخنکار باید برای طراحی ناخن، کاشت اکریلیک و کاشت ژل از قلم مناسب استفاده کند. بهتر است قلم مویی را انتخاب کنید که مارک آن با  مارک محصولات اکریلیک و ژلی که برای کاشت ناخن استفاده می‌شوند یکی باشد؛ زیرا در این صورت کاشت ناخن نتیجه بهتری خواهد داشت. اگر تمایل دارید در مورد انواع قلم کاشت ناخن، نحوه استفاده صحیح و روش تمیز کردن آن‌ها اطلاعات کاملی به دست آورید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

انواع قلم کاشت ناخن

قلم های کاشت ناخن بر اساس نوع کارایی که دارند به انواع زیر تقسیم می شوند:

  1. قلم مخصوص کاشت پودر

قلم کاشت پودر ناخن

از موی دم سمور برای ساخت قلم کاشت پودر استفاده می‌شود. اگر قلم موی مصنوعی داشته باشد پودر بین موهای مصنوعی گیر می‌کند. قلم کاشت پودر به گونه‌ای ساخته می‌شود که بتواند رطوبت موردنیاز برای ترکیب پودر با لیکوئید را حفظ کند.

موهای این قلم در صورت خیس شدن پراکنده نمی‌شوند و حالت اولیه خود را حفظ می‌کنند و این به دلیل استحکام و انعطاف بالای این قلم است.

تمیز کردن قلم پس از استفاده از پودر اکریلیک امری ضروری است؛ زیرا از سفت شدن قلم جلوگیری می‌کند. برای تمیز کردن قلم هرگز از استون استفاده نکنید؛ زیرا در این صورت قلم نمی‌تواند رطوبت را جذب کند؛ در نتیجه موجب از بین رفتن موهای آن می‌شود و این موضوع روی عملکرد قلم تاثیر منفی دارد.

محلول قلم شور و لیوان شور بهترین روش برای پاک کردن قلم کاشت پودر هستند. بهترین قلم کاشت ناخن زیبایی و سرعت کار شما را افزایش می‌دهد.

نکته:

قلم کاشت ژل و کاشت پودر از نظر موهای قلم در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که شامل قلم‌های سرگرد، سرتخت و زبون گربه‌ای می‌شوند‌ و هر کدام از این قلم‌ها برای انجام خدماتی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  2. قلم مخصوص کاشت ژل

قلمی که برای کاشت ناخن با ژل مورد استفاده قرار می‌گیرد طراحی خاصی دارد و سایز آن ۴ یا ۵ است. قلم کاشت ژل از موی مصنوعی خاصی ساخته می‌شود تا ژل جذب مواد نشود و از هدر رفتن این مواد جلوگیری شود.

همچنین این قلم به گونه‌ای ساخته شده‌است که مانع از سرخوردن ژل می‌شود و ابزاری با دوام و مقاوم است. محلول کلینزر پاک کننده‌ای است که برای تمیز کردن این قلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین قلم کاشت ناخن دارای موهایی مرغوب و بدنه‌ای خوش دست است.

  3. قلم مخصوص طراحی ناخن

قلم کاشت ناخن مخصوص طراحی

خدماتی که با قلم طراحی ناخن انجام می‌شوند  ظرافت‌های خاصی دارند به همین خاطر این قلم در مقایسه با قلم کاشت ژل و پودر نازک‌تر است. ضخامت برخی از این قلم‌ها به اندازه ۴ یا ۵ مو است و ضخامت برخی دیگر به اندازه ۱ یا ۲ مو است.

در هنگام تمیز کردن این قلم باید با دقت عمل کنید در غیر این صورت به دلیل تعداد کم موهای آن ممکن است قلم دچار آسیب شود. بهترین ماده برای پاک کردن این وسیله محلول کلینزر است.

برای ایجاد هر طرحی روی ناخن باید از قلم مخصوص استفاده کرد به همین خاطر قلم‌های طراحی ناخن در انواع مختلفی ساخته می‌شوند.

انتخاب اندازه مناسب قلم کاشت

قلم‌های کوچک با اندازه ۶ یا ۸ بهترین وسیله برای کاشت اکریلیک به وسیله افراد مبتدی محسوب می‌شود. این قلم این امکان را برای فرد مبتدی فراهم می‌کند که با برداشتن دانه کوچک‌تر پودر اکریلیک، کاشت ناخن را با تسلط بیشتری انجام دهد. به علاوه برای به دست آوردن تناسب بین لیکوئید و پودر بسیار کمک کننده است.

هرچند با افزایش مهارت در کاشت ممکن است قلم‌های کوچک‌تر سرعت عمل شما را کاهش دهند و تمایل داشته باشید از قلم‌ بزرگ‌تر استفاده کنید. قلم بزرگ به شما کمک می‌کند با برداشتن دانه بزرگ‌تری از مواد، بخش بیشتری از ناخن را بپوشانید.

دقت داشته باشید که قلم بزرگ محدودیتی برای بلند کردن دانه‌های کوچک‌تر به وجود نمی‌آورد و به تدریج و با افزایش مهارت خود می‌توانید از نوک قلم آن برای انجام کارهای ظریف‌تر استفاده کنید.

همچنین بخوانید: ایربراش ناخن چیست

در طول کار با کسب تجربه بیشتر، به دست آوردن نسبت بین پورد و لیکوئید برای شما آسان‌تر می‌شود و به جای قلم‌های ۶ یا ۸ می‌توانید از قلم ۱۰ یا ۱۲ استفاده کنید. البته اغلب ناخنکاران با توجه به مارک محصولاتی که برای کاشت ناخن به کار می‌برند از قلم ۱۰ یا ۱۲ استفاده می‌کنند.

نکته‌ حائز اهمیت این است که ناخنکار باید برای انجام کاشت ناخن از قلمی با کیفیت و دارای برند معتبر استفاده کند. خرید قلم ارزان از هر فروشگاهی برای تمرین، یک راهکار مناسب و به صرفه برای امتحان اندازه قلم است؛ اما برای مشتری نباید از قلم بی کیفیت و ارزان استفاده کنید زیرا ممکن است در نتیجه کار تاثیر منفی داشته باشد.

برای محافظت از موهای قلم با کیفیت باید پس از تمیز کردن و خشک کردن آن حتما از درپوش مناسب استفاده کنید. به این ترتیب قلم عمر طولانی‌تری خواهد داشت و کارآیی آن افزایش پیدا می‌کند.

نحوه صحیح استفاده از قلم کاشت

انتخاب سایز قلم کاشت ناخن

  • از فشار دادن و باز کردن موهای قلم کاشت ناخن روی دستمال خودداری کنید. این کار موهای قلم دچار ریزش شده و فرم گرد خود را از دست می‌دهد.
  • از شستن قلم با استون ۱۰۰ خودداری کنید زیرا به قلم شما آسیب می‌زند. در پایان کار برای چند لحظه قلم را در لیکوئید بچرخانید. در هنگام مواد گذاری، با پاک کردن مواد بین موهای قلم با دستمال کاغذی از سفت شدن این مواد جلوگیری کنید.
  • اگر بین موهای قلم موادی وجود دارد باید زمان بیشتری قلم را در لیکوئید و قلم شور قرار دهید تا مواد باقیمانده خارج شود. رها کردن قلم در لیکویید یا قلم شور سبب برخورد قلم با ته ظرف و کج شدن موهای آن می‌شود به این ترتیب قلم شما خراب می‌شود.

نحوه تمیز کردن قلم کاشت

یکی از ابزارهای مهم ناخنکاران، قلم کاشت است که نگهداری و تمیز کردن آن تاثیر زیادی در کارآیی و دوام این قلم دارد. باقی‌ ماندن پودر اکریلیک و ژل کاشت موجب سفت شدن موهای قلم و خرابی آن می‌شود؛ بنابراین باید پس از هر بار استفاده و در پایان روز به طور صحیح تمیز شود در غیر این صورت ممکن است قلم دچار آسیب‌های غیر قابل جبران شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن انواع قلم کاشت پیشنهاد می‌کنم مقاله مربوط به نحوه تمیز کردن انواع قلم کاشت ناخن را مطالعه کنید.

بهترین برندهای قلم کاشت ناخن

قلم‌هایی که برای کاشت ناخن در بازار وجود دارند از نظر نوع، کیفیت و جنس از تنوع بالایی برخوردار هستند و افراد ناخنکار مبتدی و حرفه‌ای باید برندهای معتبر را انتخاب کنند. در ادامه ۴ برند معروف و پرفروش قلم کاشت ناخن را معرفی می‌کنیم.

1. قلم موی کاشت ویو پاریس شماره B07

این قلم از محصولات کشور پاریس است و از مو طبیعی سمور تولید شده‌است و به دلیل شکل ظاهری اشکی برای کاشت ناخن پودری کارآیی دارد. این قلم که دارای سایز ۷ است برای استفاده ناخنکاران مبتدی گزینه‌ای مناسب است. انعطاف پذیری بالا یکی از ویژگی‌های این قلم مو است که موجب می‌شود پس از اتمام کار موهای آن پراکنده نشده و خیلی زود حالت اولیه خود را به دست آورد.

وزن کم و خوش دست بودن از جمله ویژگی‌هایی است که این قلم را به یکی از بهترین قلم‌ های ناخن تبدیل کرده‌است. تمام مواردی که ذکر شد سبب شده‌است که قلم کاشت ویو پاریس آمار فروش بالای و در میان ناخنکاران طرفداران زیادی داشته باشد.

2. قلم موی کاشت گراف G-8

این قلم مو برای کاشت پودری کارآیی دارد. قلم موهایی که دارای موی مصنوعی هستند پودر اکریلیک لا به لای موهای آن گیر کرده و سفت می‌شود و همچنین موجب هدر رفت مقدار زیادی پودر می‌شود افرادی حرفه‌ای به خوبی از این موضوع آگاه هستند که کاشت ناخن پودری نیاز به قلم موی طبیعی دارد. قلم موی کاشت گراف G-8 نیز از موی طبیعی سمور ساخته شده‌است.

برند گراف از برندهایی است که در زمینه تولید قلم‌های مخصوص طراحی و کاشت سال‌های طولانی فعالیت می‌کند و محصولاتی با کیفیت و بادوام تولید می‌کند. کیفیت و دوام این قلم از برند گراف نیز مثال زدنی است. این قلم از نظر ظاهری شکلی صاف و پهن دارد.

همچنین بخوانید: بهترین برند پودر برای کاشت ناخن

3. قلم موی کاشت کلینسکی مدل N-10

یکی از قلم‌های کاشت با کیفیت قلم موی  کلینسکی N-10 اشت. موی این قلم نیز طبیعی و از سمور است؛ بنابراین برای کاشت پودری این قلم دارای کیفیت لازم است. به علاوه ظاهر اشک مانند این قلم آن را برای کاشت ناخن پودری کارآمد کرده‌است.

یکی دیگر از خصوصیات این قلم دسته آهنی آن است که در هنگام شستشو با قلم شور و لیکوئید رنگ آن ثابت مانده و از بین نمی‌رود. راحتی و خوش دست این قلم کار را برای ناخنکار آسان می‌کند.

قلم ناخن کلینسکی دارای سایزهای بزرگی است که این قلم را برای ناخنکاران حرفه‌ای کارآمد کرده‌است.

4. قلم موی کاشت ناخن سالن مدل SX7

بسیاری از خانم‌ها برای داشتن ناخن‌هایی زیبا به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. لاک ناخن پایدار نیست در صورتی که با کاشت ناخن نه تنها ناخن‌های زیبایی برای شما به وجود می‌آید بلکه پایدار هستند و تغییر نمی‌کنند. کاشت ناخن تمیز نیازمند قلم موی کاشت ناخن با کیفیت است.

قلم سالن برای کاشت با ژل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قلم مو دارای موهای مصنوعی است و از هدر رفتن مواد، سر خوردن ژل و کثیفی کار جلوگیری می‌کند.

5. قلم موی کاشت ناخن برند inm

این قلم مو برای کاشت ناخن با پودر اکرلیک است و با موی طبیعی سمور ساخته شده است. جنس این قلم مو به صورتی است که هنگام استفاده مواد هنگام کاشت به قلم مو نمی چسبد و کاشت ناخن به راحتی انجام می شود. می توان گفت این قلم مو یکی از با کیفیت ترین قم های کاشت ناخن است . بسیار خوش دست است و میتوان به مدت طولانی آن را دست گرفت.

نکات مهم خرید قلم کاشت ناخن

نحوه تمیز کردن قلم کاشت ناخن

زمانی که از کاشت ناخن حرفه‌ای صحبت می‌شود صرفا مهارت ناخنکار اهمیت ندارد بلکه استفاده از وسایل مناسب در افزایش کیفیت کاشت ناخن اهمیت زیادی دارد.

ناخنکاران مبتدی لازم است نکات زیر را برای خرید قلم کاشت ناخن در نظر بگیرند:

  • 1. برای خرید قلم کاشت مناسب، ناخنکار باید بداند که چه قلمی برای چه کاری مناسب است و با آگاهی از این موضوع اقدام به خرید کند.
  • 2. توصیه می‌شود از قلمی استفاده کنید که برند آن با محصولات اکریلیک و ژل یکسان باشد در این صورت کاشت و طراحی ناخن بهتری خواهید داشت.
  • 3. برای کاشت ژل به قلم مویی نیاز دارید که ژل از روی آن سر نخورد. اغلب از قلم سایز ۴ و ۵ برای این کار استفاده می‌شود. قلم مویی که برای کاشت ژل استفاده می‌کنید باید دوام زیادی داشته باشد.
  • 4. برای کاشت پودر اکریلیک باید قلم مویی طبیعی با موی سمور انتخاب کنید. این قلم به آسانی رطوبت لیکوئید را جذب کرده و با پودر مخلوط می‌شود. افراد مبتدی بهتر است از سایزهای ۶ یا ۸ استفاده کنند و به تدریج با افزایش مهارت می‌توانند از سایزهای ۱۰ تا ۱۲ استفاده کنند.
  • 5. بهترین قلم‌های کاشت ناخن محصولاتی هستند که الیاف با کیفیتی داشته باشند و سبک و کم وزن باشند.
  • 6. یک از نکات مهم در زمان خرید قلم کاشت ناخن انتخاب قلم موهای طبیعی است که به آسانی تمیز می‌شوند و در پایان کار حالت اولیه خود خیلی زود به دست می‌آورند و ماندگاری بالایی دارند.
  • 7. قلم مویی برای کاشت ناخن مناسب است که برس کوچک داشته باشد.
  • 8. شفت بلند، نوک‌های کوتاه و تیز از ویژگی‌های یک قلم موی مناسب برای کاشت ناخن است.
  • 9. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب قلم کاشت ناخن خوش دست بودن و راحتی آن است.
  • 10. از موارد مهم برای تهیه قلم کاشت ناخن، خرید از مراکز معتبر و انتخاب برندهای شناخته شده و معروف است که محصولاتی با کیفیت را روانه بازار می‌کنند.

سخن پایانی

بهترین قلم کاشت ناخن باید دارای برند معتبر و کیفیت بالایی باشد تا کارآیی و سرعت عمل شما را افزایش دهد و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. استفاده صحیح، روش نگهداری و تمیز کردن این قلم‌ها در بهبود عملکرد ناخنکار، دوام و ماندگاری آن‌ها و کاهش هزینه‌ها تاثیر فراوانی دارد.

در هنگام استفاده از این قلم‌ها نباید به آن‌ها فشار زیادی وارد شود زیرا موجب جدا شدن و ریزش موهای آن‌ها می‌شود. پس از هر بار استفاده نیز باید کاملا تمیز شوند و باقیمانده مواد به طور کامل از لا به لای موهای آن‌ها خارج شود.

در هنگام خرید بهترین قلم ناخن باید کیفیت قلم و برند آن مورد توجه قرار بگیرد. قلم‌هایی که دارای الیاف با کیفیت و از برندهای معتبر باشند محصولاتی مناسب برای کاشت ناخن هستند. بهترین قلم برای کاشت ناخن پودری قلم طبیعی با موی سمور است. همچنین قلمی را خریداری کنید که خوش دست و سبک باشد.

0

دسته بندی ها :

مقالات مرتبط

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 9 =

مطالب مرتبط

فهرست مطالب

فهرست
ورود / عضویت

3 + یازده =

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

سبد خرید
هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0
فیلدهای مد نظر را انتخاب کنید.برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • ویژگی
برای مخفی کردن نوار مقایسه خارج از نوار کلیک کنید
مقایسه